På Ebay Aida er mere end en Opera af Verdi

Spørg de fleste mennesker hvad Aida er og de vil fortælle dig, det er en opera i Egypten. Spørg en markedsføring person, og de vil fortælle dig, at det er salg formlen, der alle reklamer skal indarbejde hvis det skal lykkes. Bogstaverne står:

En opmærksomhed

Jeg interesse

D ønske

En handling

Det er en formel, der kan også hjælpe dig med at skrive bedre ebay auktion annoncer.

Det er ligegyldigt, hvor godt din beskrivelse er skrevet, hvor godt dit produkt er eller hvad fantastisk værdi repræsenterer hvis man ikke ved om det. Så hvordan du fange folks opmærksomhed

og få dem til at læse din fortegnelse?

Vi ved, at størstedelen af potentielle tilbudsgivere vil starte ved at gå til Ebay’s søgemaskine.

Så er det vigtigste at få så mange nøgleord eller sætninger, som de kan bruge i din titel. Hvis jeg leder efter et Rolex Oyster armbåndsur kunne jeg skrive i Rolex, østers eller armbåndsur

i søgemaskinen. Hvis du har et Rolex Oyster armbåndsur til salg på £25 ikke vil jeg selv finde det, hvis din fortegnelse titel er noget i retning af “Fantastiske værdi toppen af the Range kvalitet ur”

Hemmeligheden er at tænke som en køber. EBay tilbyde dig nogle værktøjer til at hjælpe dig med at få opmærksomhed. Hvis du ikke kan få alt i din titel, som du vil du kunne betale en ekstra 50p og tilføje en sub-titel eller gå til en af de andre forbedringer som eBay kan tilbyde. Kun test vil fortælle dig, om det er det værd for dine produkter.

Efter at have fået opmærksomhed og fik folk til at læse din fortegnelse, skal du få og fastholde deres interesse. Den allerbedste måde at gøre dette er at besvare det spørgsmål, som vi alle har i vores sind, når vi læser nogen reklame, “Hvad er det for mig?” Hvis du beskrivelse starter ved hvad varen er og derefter detaljer de fordele, der tilbydes, du vil trække læseren på den næste fase, som er at skabe et ønske om at eje varen. En af de bedste værktøjer til at oprette ønske er visualisering. Udtryk som “Forestil Dem, hvordan du vil føle dig iført en toppen af vifte watch” eller “Tænk som ejer af et Rolex du vil standout fra mængden”.

Så langt du har gjort rigtig godt i at tiltrække potentielle tilbudsgivere opmærksomhed, at få deres interesse og vække deres ønske, men medmindre du kan få dem til at handle det vil alle have været spild af tid. Så hvordan får man dem til at gribe ind? Det er ganske simpelt virkelig du bare spørge dem. “Hvis du ikke ønsker at gå glip af denne vidunderlige ur byde nu.”

Dette har været en kort introduktion til AIDA formel, men jeg er sikker på, hvis du holde det i tankerne, mens du skriver din programoversigter du vil se en stigning i bidders.is at være en succes.

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *